Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Eusebi Jarauta, nou director del Departament de Matemàtica Aplicada III

Ha pres possessió del càrrec el 26 de febrer

Eusebi Jarauta, nou director del Departament de Matemàtica Aplicada III

El professor i catedràtic Eusebi Jarauta ha estat nomenat, el 26 de febrer, director del Departament de Matemàtica Aplicada III.

27/02/2013
Eusebi Jarauta ha estat nomenat, el 26 de febrer, director del Departament de Matemàtica Aplicada III. És doctor enginyer industrial per l’ETSEIB i catedràtic d’escola universitària amb vinculació a l’ESAB i a l’ETSECCPB, on imparteix docència en les matèries de fonaments matemàtics i càlcul. És membre del grup de recerca de Riscs Naturals i Geoestadística (NRG). La seva recerca es desenvolupa sobre models composicionals de corbes de creixement, equacions diferencials simplicials i modelització de sistemes dinàmics composicionals.

Ha estat delegat del rector del 2002 al 2006, membre del Consell de Govern entre els anys 2002-2007 i 2009-2012, del Consell Social del 2000 al 2004, sotsdirector de departament entre el 1998 i el 2004 i director de departament del 2004 al 2007.