Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Joan Gispets, nou degà de la FOOT

El nomenament ha tingut lloc el 12 de maig

Joan Gispets, nou degà de la FOOT

El professor Joan Gispets ha pres possessió, el 12 de maig, com a nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

12/05/2014
El nou degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), Joan Gispets, que fins ara ocupava el càrrec de director del Centre Universitari de la Visió (CUV), és òptic optometrista expert en contactologia clínica i des del 1995 és professor del Departament d’Òptica i Optometria de la UPC.

Gispets és Màster en Optometria i Ciències de la Visió per la Universitat de Manchester (1993) i es va doctorar per la UPC l’any 2009 amb una tesi doctoral en qualitat òptica i visual en usuaris de lents de contacte multifocals de visió simultània. La seva activitat de recerca se centra en l’àrea de la contactologia clínica. Gispets ha dirigit el CUV durant més de 15 anys.