Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Josep Pladellorens, director del Departament d’Òptica i Optometria

És investigador del Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes (CD6)

Josep Pladellorens, director del Departament d’Òptica i Optometria

El professor Josep Pladellorens ha renovat, el 29 d’octubre, com a director del Departament d’Òptica i Optometria, càrrec que ocupa de forma continuada des del febrer de 2011.

04/11/2014
El 29 d’octubre, Josep Pladellorens ha estat nomenat cap del Departament d’Òptica i Optometria, unitat de la qual és director des de l’1 de febrer de 2011. Aquest càrrec el va exercir també anteriorment, del 2003 al 2009. Pladellorens és doctor en ciències físiques per la Universitat Autònoma de Barcelona i professor titular d’universitat del Departament d’Òptica i Optometria, va exercir com a director en funcions de l’EUOOT, actual FOOT, des de setembre de 1995 fins el 12 de març de 1996, i va ser director del 20 de març d'aquest mateix any fins l'abril de 2002.

Aquest investigador del Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes (CD6) desenvolupa la seva activitat de recerca en el camp del processament de la imatge.