Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Juan Andrade, nou director de l’IRI

És expert en robòtica mòbil i en visió per computador

Juan Andrade, nou director de l’IRI

L’investigador Juan Andrade ha estat nomenat, el 29 de setembre, director de l’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI), un centre mixte del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) i de la Universitat Politècnica de Catalunya.

02/10/2014
El 29 de setembre, Juan Andrade ha pres el relleu al capdavant l’IRI de l’investigador Alberto SanFeliu, que ha dirigit aquest institut universitari de recerca des de l’any 2008. Màster en Enginyeria Elèctrica per la Purdue University, dels Estats Units, i doctor per la UPC, Juan Andrade és científic titular del CSIC i professor associat a la UPC des de fa sis anys. La seva àrea d’expertesa se centra en la robòtica mòbil i la visió per computador, tasca que desenvolupa al grup de Visió Artificial i Sistemes Intel·ligents de l’IRI.

Ha estat investigador responsable dels projectes nacionals PAU i PAU+ sobre percepció i acció en robòtica i és responsable, per part del CSIC, de dos projectes europeus: el CargoAnts, sobre sistemes de transport automatitzat per a ports i terminals de mercaderies, i l’ARCAS, centrat en la visió autònoma per a vehicles aeris no tripulats.