Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Juan José Egozcue i Antoni Olivé, professors emèrits de la UPC

Juan José Egozcue i Antoni Olivé, professors emèrits de la UPC

El Consell de Govern ha aprovat, el 19 de juliol, el nomenament com a professors emèrits de la UPC Juan José Egozcue, del Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental, i Antoni Olivé, del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació.

20/07/2016
El nomenament com a professors emèrits de Juan José Egozcue i Antoni Olivé tindrà efectes a partir del mes de setembre. Juan José Egozcue, que es va jubilar el gener passat, estarà adscrit al Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental.

Egozcue, que ha estat guardonat recentment amb el prestigiós Premi Griffiths que atorga l’Associació Internacional en Geociències Matemàtiques (IAMG), forma part del grup de recerca COmpositional and Spatial Data Analysis (COSDA). Antoni Olivé estarà vinculat al Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació.

Reglament de professorat emèrit
La normativa de professorat emèrit, que va ser renovada i aprovada pel Consell de Govern del 5 de maig de 2015, estableix que el rector o alguna de les unitats acadèmiques són els que poden proposar el nomenament de nous professor emèrits. El nomenament de Juan José Egozcue s’ha fet a proposta del Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental, i el d’Antoni Olivé pel Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació i per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB). Els dos nous nomenats dedicaran al seu nou càrrec, tal i com estableix la normativa, 480 hores anuals.