Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L’e-Cat, al catàleg de grups de recerca

Vinculat al Departament d’Enginyeria Electrònica a l’EETAC

L’e-Cat, al catàleg de grups de recerca

El Consell de Govern del 8 d’octubre va acordar incloure dins del catàleg de grups de recerca de la UPC el grup de Transductors i Circuits Electrònics (e-Cat).

16/10/2013
Aquest grup centra la seva activitat en la investigació i el disseny de nous circuits electrònics per a transductors, tant per al processament del senyal com de l’energia, amb la finalitat de desenvolupar sensors intel∙ligents energèticament autònoms amb aplicació transversal.

Format per cinc membres del PDI, el grup posarà l’èmfasi en el desenvolupament de circuits de consum i cost reduïts i basats en microcontrolador, així com en noves tècniques i mètodes per maximitzar l'energia captada (òptica/solar, mecànica, tèrmica i de radiofreqüència). Les xarxes de sensors sense fil energèticament eficients i aspectes d’instrumentació i mesura són altres àmbits de recerca d’aquest nou grup, vinculat al Departament d’Enginyeria Electrònica a l’EETAC i el responsable del qual és Manel Gasulla.

D’altra banda, el Consell de Govern també ha aprovat que es doni de baixa el Lean Management Research Group (LEAN MRG), arrel de la jubilació del professor Lluís Cuatrecasas, que n’estava al capdavant.