Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L’ETSEIB gaudeix d’un nou punt de trobada

L’ETSEIB gaudeix d’un nou punt de trobada

La plaça de l’Enginy s’ha creat en un espai que estava en desús

13/07/2011
La comunitat de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) ja pot gaudir d’unes noves instal·lacions a l’aire lliure, en l’entorn batejat com la Plaça de l’Enginy.

Aquest espai de 800 m2 està situat a continuació del hall principal, a la dreta del passadís, i antigament era un aparcament de motocicletes que va quedar en desús quan es van iniciar les obres de l’edifici L, que la separa del carrer.

Durant aquest curs, s’ha adequat aquest pati, amb la construcció d’un nou paviment elevat, la creació de dues zones ajardinades, la instal·lació d’una marquesina i la col·locació de taules envoltades de bancs, a la vora dels quals s’han plantat uns arbres. Les obres s’han realitzat segons el projecte del Servei d’Infraestructures de la UPC.

El nou espai obert està a disposició del PDI i el PAS i de l’estudiantat, que ha impulsat la creació d’una petita zona per practicar l’escalada búlder (o en bloc) en un dels murs de la plaça. La comunitat de l’escola va aportar una trentena de propostes de nom per a la nova infraestructura, entre les quals un jurat va seleccionar “Plaça de l’enginy” com a denominació del nou espai.