Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L’EUOOT passa a anomenar-se Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa

L’EUOOT passa a anomenar-se Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa

15/02/2011
El Consell de Govern ha aprovat que l'Escola Universitària d’Òptica i Optometria de Terrassa (EUOOT) passi a denominar-se Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

La Junta d’Escola va proposar aquest canvi perquè el centre ara imparteix estudis de grau i també de postgrau, ja que s’hi poden cursar un màster universitari i també el doctorat. La denominació de Facultat és la que tradicionalment s’ha utilitzat per als centres que imparteixen titulacions en l’àmbit de les ciències, i també l’han escollida altres centres similars d’universitats espanyoles que han adaptat el nom recentment.

Perquè el canvi de nom sigui efectiu, cal que sigui aprovat pel Consell Social i que posteriorment sigui autoritzat pel Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.