Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > La plataforma Agrofòrum, en què participa la UPC, es constitueix en associació

La plataforma Agrofòrum, en què participa la UPC, es constitueix en associació

La plataforma Agrofòrum, un espai de debat i reflexió al voltant del medi rural i agroalimentari de Catalunya, es constitueix com a associació Agrofòrum 2050. La UPC, que en forma part des de la seva creació el 2013, ha acordat mantenir-ne la vinculació com a soci mitjançant l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB).

20/07/2016
L’acord d’integrar la UPC en l’Associació Agrofòrum 2050 s’ha aprovat al Consell de Govern del 19 de juliol. Aquesta xarxa sense ànim de lucre va ser creada fa tres anys per més d’una vintena d’entitats catalanes vinculades al món agrari català, entre elles la UPC a través de l’ESAB, les quals han decidit constituir-se ara com a associació per facilitar l’acompliment dels seus objectius.

L’Associació Agrofòrum 2050 té, entre d’altres objectius, apropar el coneixement i avaluar-ne la possible aplicació, a Catalunya; aportar propostes d’avenç en els àmbits rural i agroalimentari, i divulgar la importància d’aquests sectors. Per tractar d’assolir-los, focalitza les seves accions en impulsar la recerca i donar a conèixer les experiències d’èxit i de bones pràctiques en aquests àmbits. També impulsa la publicació i la divulgació d’estudis i investigacions, així com organitza jornades, conferències i debats. Alhora fomenta l’elaboració de propostes i orientacions estratègiques de progrés dirigides a l’Administració Pública, als operadors econòmics i socials i a la societat en general.