Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > La UPC presenta l’oferta de màsters universitaris a diferents fires de postgrau

La UPC presenta l’oferta de màsters universitaris a diferents fires de postgrau

Properament, la UPC serà present a diferents fires de l'Estat per presentar l'oferta de màster i doctorat de la Universitat. Concretament, la UPC assistirà a la Feria Internacional de Estudios de Postgrado (FIEP) -el 18 de febrer, a València i el 29 de febrer, a Bilbao-; a la fira QS World Grad School Tour a Barcelona, el 8 de març, i el 12 i 13 de març, al Saló Futura Barcelona

15/02/2016
La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) serà present, aquest dijous 18 de març, de 16 a 19h, a la Feria Internacional de Estudios de Postgrado (FIEP) que tindrà lloc a València, a l’Hotel Ayre Astoria Palace, per presentar l’oferta de màsters universitaris oficials i doctorats per al curs 2015-2016. També aquest mes de febrer, la Universitat tindrà un estand a la fira FIEP de Bilbao, que tindrà lloc el 29 de febrer, de 16 a 19h, a l’Hotel Arcilla de la capital biscaïna. L’entrada a ambdues fires és gratuïta però cal inscriure’s prèviament.

A més, la UPC presentarà la seva oferta d’estudis de postgraus (màsters universitaris i doctorats) a la fira QS World Grad School Tour a Barcelona que tindrà lloc dijous, 8 de març, de 14.30 a 20h, a l’Hotel Catalonia Barcelona Plaza. Es tracta d’una fira itinerant que visita les principals ciutats del món per apropar als estudiants l’oferta de màsters i doctorats d’universitats i escoles de negocis de referència. L’entrada a aquesta fira també és gratuïta, però cal realitzar inscripció prèvia.

La fira QS serà l’avantsala del Saló dels Màsters i Postgraus. Futura, que tindrà lloc al Palau 5 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. La UPC hi ubicarà un estand des d’on professorat i personal de la Universitat informaran de manera personalitzada de l’oferta de màsters universitaris i doctorats de la UPC. El saló Futura tindrà lloc els dies 12 i 13 de març, de les 10 a les 20h.

Postgraus marca UPC
L’oferta d’estudis de postgrau de la UPC per al curs 2016-2017 inclou 65 màsters universitaris (22 impartits íntegrament en anglès) i 49 programes de doctorat. Com a novetat per al curs 2016-2017, es posen en marxa dos nous programes de màster universitari: el master’s degree in Aerospace and Aeronautical Engineering i el master’s degree in Technology and Engineering Management. El primer s’adreça a graduats en enginyeria aeroespacial, d’enginyeria o de les ciències físiques que vulguin reforçar les seves habilitats i coneixements en l'àmbit de l'enginyeria de sistemes espacials i aeronàutica. Pel que fa al master’s degree in Technology and Engineering Management proporciona als estudiants els coneixements i les habilitats necessàries per a la gestió de persones, projectes, recursos i organitzacions en entorns tècnics. Ambdós màsters s’imparteixen íntegrament en anglès.

D’altra banda, als estudis de doctorat, es posa en marxa un nou programa en l’àmbit de l’Enginyeria Industrial per al proper curs: el programa de doctorat en Cadena de Subministrament i Direcció d’Operacions. L’oferta de doctorats de la UPC inclou 5 programes amb el segell Erasmus Mundus.