Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L'estructura departamental de la UPC, a debat

Els membres claustrals han participat en les sessions informatives prèvies al debat del Claustre Universitari del 16 de desembre

L'estructura departamental de la UPC, a debat

L’Auditori del Vèrtex ha acollit, els dies 10 i 12 de desembre, tres sessions per informar i resoldre dubtes sobre la proposta de modificar l’estructura departamental de la UPC. Les tres sessions, adreçades als membres claustrals, s'han organitzat prèviament a la reunió del Claustre Universitari del 16 de desembre, en la qual el tema s’abordarà àmpliament. Les sessions s'han emès per UPCtv i s'han pogut seguir a través de Twitter, amb l’etiqueta #departamentsUPC.

Continguts Relacionats
09/12/2014
El debat sobre l’estructura departamental de la UPC serà un dels punts de l’ordre del dia de la sessió ordinària del Claustre Universitari del 16 de desembre, que tindrà lloc com a continuació de la reunió del 2 de desembre. A partir d’aquest debat engegat pel Consell de Direcció es pretén revisar, actualitzar i simplificar l’estructura actual dels departaments de la UPC per fer-la més operativa, àgil i flexible. Les línies mestres d’aquesta proposta es defineixen al document Reestructuració departamental [veure contingut relacionat en pdf], que es presentarà a la propera reunió del Claustre Universitari.

El document s’estructura en diferents punts mitjançant els quals s’aborda per què és necessària una reestructuració departamental a la UPC, quins problemes afecten directament i indirectament els departaments, quina és la nova estructura que es proposa, quines qüestions hi ha associades, el procediment i l’acord. Si el Claustre Universitari dóna suport a aquest procés, encarregarà al Consell de Govern que adopti els acords pertinents segons les línies mestres definides en el document esmentat.

A fi d’informar i donar resposta als dubtes que el document pugui generar, des del vicerectorat d'Estudis i Planificació s’han organitzat tres sessions prèvies al debat, adreçades als membres claustrals, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex. Les dues primeres van tenir lloc el 10 de desembre, per als representants del PDI i de l’estudiantat, respectivament. I la tercera, adreçada als representants del PAS, es va fer el 12 de desembre. Les sessions s'han emès en directe per UPCtv i s'han pogut seguir a través de Twitter, amb l’etiqueta #departamentsUPC.