Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L'estudiantat ja pot obtenir un certificat de matrícula en format electrònic

L'estudiantat ja pot obtenir un certificat de matrícula en format electrònic

Els estudiants i estudiantes que necessitin un certificat de matrícula ja no han d’anar al centre docent a recollir-lo, sinó que poden obtenir-lo directament des de l’e-Secretaria, el portal de serveis vinculats a l’expedient acadèmic de l’estudiantat.

10/04/2012
Amb aquesta nova prestació en el marc de l’administració electrònica, l’estudiantat pot disposar d’un document electrònic signat amb un segell digital de la UPC, que podrà lliurar davant de l’administració o qualsevol empresa o entitat que li ho demani.

Si l’estudiant o estudianta necessita lliurar una còpia impresa, la validesa jurídica del certificat es manté mitjançant el codi segur de validació (CSV) que hi ha al peu del document i que permet validar-ne l’autenticitat a través del web de la UPC. Així, a la seu electrònica hi ha un verificador de documents en el qual, després d’introduir el codi CSV i el DNI de la persona que apareix al certificat, es recupera el document original i es pot comprovar que coincideix amb la versió impresa.

L’estudiantat pot treure’n un nombre il·limitat de còpies, sense haver de fer una nova sol·licitud. Aquest certificat electrònic inicia l’autoservei de documents a l’e-Secretaria, al que posteriorment s’hi incorporaran la resta de certificats de situació de l’expedient. Aquest nou servei s’està desenvolupant des de la Unitat Prisma que, integrada en l’Àrea de Sistemes d’Informació, dóna suport a la gestió dels estudis.