Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Llum verda a la creació del programa Innova-Senior per al PDI jubilat

Llum verda a la creació del programa Innova-Senior per al PDI jubilat

El Consell de Govern del 19 de juliol ha donat llum verda a la creació del programa Innova-Senior, que té per objectiu afavorir que el PDI jubilat pugui gaudir de condicions avantatjoses per poder continuar la seva activitat de recerca a l’entorn UPC.

25/07/2013
Un cop el programa Innova-Senior es posi en marxa, previst per al curs 2013-1014, se’n podrà beneficiar el PDI que hagi tingut una activitat com a PDI a temps complet a la UPC fins a la jubilació i que hagi tingut una facturació mínima al CTT i/o al CIT UPC igual o superior a 100.000 euros en els darrers 5 anys a la seva jubilació definitiva.

El programa Innova-Senior oferirà el suport de la Unitat de Valorització de la Recerca-Programa Innova de la UPC, en temes vinculats a patents, creació d’empreses específiques, acompanyament professional del PDI acollit al programa. El Parc UPC destinarà espais per a aquest col∙lectiu a un preu fix especial del programa i en funció dels metres quadrats ocupats.

Així mateix, el PDI acollit al programa gaudirà dels serveis de la xarxa Internet i de l’accés a la biblioteca, l’accés prioritari al programa d’estudiantat en pràctiques, i tindrà la possibilitat d’utilitzar les instal∙lacions de la UPC i de contactar amb estudiantat de doctorat. Les condicions i la durada de la participació del PDI al programa Innova-Senior s’establiran segons cada cas.