Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Aprovat el contracte programa Besòs amb la Generalitat de Catalunya

Recull les consideracions del Consell de Govern del 17 de desembre

Aprovat el contracte programa Besòs amb la Generalitat de Catalunya

El 16 de febrer es va presentar al Consell de Govern el document del contracte programa signat amb la Generalitat de Catalunya per a la implementació i el funcionament de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) al Campus Diagonal-Besòs.

24/02/2016
Aquest contracte programa és l’instrument de finançament per a la posada en marxa de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) al Campus Diagonal-Besòs en un horitzó que abasta del 2015 al 2022. És el període en que es considera que s’haurà realitzat el ple desplegament i la consolidació dels estudis de grau i de màster que s’implantaran al centre. Durant aquest temps es preveu una transferència de 9,3 milions d’euros anuals per part de la Generalitat de Catalunya, una xifra que es condiciona a l’assoliment de determinats objectius.

Els indicadors acordats valoraran aspectes clau com ara el desplegament de laboratoris punters de suport a la docència i a la recerca, la internacionalització dels estudis, la implantació de nova oferta acadèmica, els mecanismes de contractació de professorat a través del Pla Serra Húnter, i la potenciació de la innovació i la transferència de coneixement.

El document definitiu, ratificat pel Consell de Govern del 16 de febrer, recull les consideracions del Consell de Govern del 17 de desembre de 2015 i aprovades en la Comissió Permanent d’aquest òrgan, el 14 de gener.

Visita de finalització d’obres
El 27 de gener va tenir lloc una visita de finalització d’obres de l’EEBE, que iniciarà l’activitat a partir del proper mes de setembre, per part de les institucions implicades en el projecte. Hi van assistir l’alcaldessa de l’Ajuntament de Barcelona, Ada Colau; el conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Jordi Baiget; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa; l’alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau, a més del rector, Enric Fossas. Durant la visita es va fer un recorregut per les instal·lacions de l’EEBE.