Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Marc Alier, nou director de l'Institut de Ciències de l'Educació

El nomenament ha tingut lloc el 6 de març

Marc Alier, nou director de l'Institut de Ciències de l'Educació

El professor Marc Alier ha pres possessió, el 6 de març, com a director de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). Marc Alier pren el relleu a Imma Torra, que ha dirigit l’Institut des de l’any 2006.

12/03/2014
Marc Alier ha pres possessió, el 6 de març, com a director de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Politènica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). Enginyer en Informàtica per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i doctor en Sostenibilitat per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat,— tots dos títols de la UPC—, imparteix docència a la  la FIB des de 2002. Professor agregat del Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació, Marc Alier pren relleu a Imma Torra, professora del Departament d’Enginyeria Minera i Recursos Naturals de la UPC, que ha dirigit l’ICE des de l’any 2006.

A més, és investigador responsable del grup de recerca en Serveis per a Tecnologies d'Informació Socials, Ubiqües i Humanístiques, i per a Software Lliure (SUSHITOS). Expert en l’àplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació a l'educació, ha iniciat i participat en diversos projectes de programari lliure. Actualment codirigeix i produeix el programa de radio i podcast 'Mossega la Poma' sobre noves tecnologies i cultura.