Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nomenaments i competències dels membres del Consell de Direcció

Nomenaments i competències dels membres del Consell de Direcció

S’han produït canvis al Consell de Direcció, ja que s'ha suprimit el vicerectorat de Política Universitària, s'ha nomenat a Ana Isabel Pérez Neira vicerectora de Recerca i a Joan Majó, fins ara delegat del rector per a la Formació Permanent, comissionat per a la Formació Permanent.

17/10/2011
S’han produït canvis al Consell de Direcció per tal de substituir les tasques que tenia assignades el professor Josep Casanovas com a vicerector de Política Universitària, ja que el vicerectorat s’ha suprimit i és el mateix rector qui assumeix la major part de les competències.

D’altra banda, Ana Isabel Pérez Neira, que fins ara era vicerectora adjunta de Recerca, ha estat nomenada vicerectora de Recerca, i Joan Majó, fins ara delegat del rector per a la Formació Permanent, ha passat a ser el comissionat per a la Formació Permanent i s'ha incorporat al Consell de Direcció. També hi ha hagut un canvi en la denominació del Comissionat per a la Sostenibilitat, Cooperació i Desenvolupament, que passa a ser el Comissionat per a la Sostenibilitat i Responsabilitat Social, i continua sent-ne titular Agustí Pérez Foguet.

Les competències dels membres del Consell de Direcció es poden consultar al web UPC: