Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nou programa de formació adreçat al professorat

Nou programa de formació adreçat al professorat

L'ICE de la UPC posa en marxa el programa de formació ‘Pràctica i innovació en docència universitària (PIDU)’, amb una durada de 150 hores. L’objectiu del programa és proporcionar al professorat les eines necessàries que li permetin demostrar l'assoliment del perfil docent reconegut per la comunitat acadèmica de les universitats públiques catalanes.

11/10/2012
El programa PIDU preveu el desenvolupament de sis mòduls de formació, d'1 ECTS (25 hores) cadascun, que es poden realitzar de forma independent d’acord a les disponibilitats dels participants.

S'integra una part presencial, d'aproximadament 10 hores, en la qual el professorat aprofundirà en els continguts de la formació des d'una perspectiva pràctica i totalment orientada a la seva docència. Es preveu una part directament vinculada a les assignatures, on el professorat disposarà de l'acompanyament de persones assessores que l'ajudaran durant tot el procés de canvi i millora que proposa la formació.

Durant el primer quadrimestre del curs 2012-2013 es posaran en marxa tres mòduls de formació, els quals tenen com a objectiu la millora de les competències docents. I durant el segon quadrimestre es duran a terme els mòduls vinculats amb la competència de treball en equip, interpersonal i innovació docent.

Tercera edició de l’ATENEA Labs
atenea labsD’altra banda, del 2 al 31 d’octubre està oberta la tercera convocatòria d'ATENEA Labs 2012-2013, adreçada a tot el professorat de la UPC que estigui interessat a fer proves d’aplicatius i funcionalitats de millora de l'ús d'ATENEA en l'àmbit de la docència.

ATENEA Labs és un entorn de treball independent del campus virtual ATENEA i aïllat d'altres sistemes d'informació (com el Dipòsit de Materials Docents, PRISMA, etc...). En aquest entorn, s’hi podran realitzar proves i iniciatives innovadores sense interferir en el funcionament normal del campus. El PDI hi pot participar presentant una proposta de projecte individual, o bé formant part d’un grup de treball dedicat a una temàtica determinada.