Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nou programa d’aprenentatge d’idiomes

Destinat a l’estudiantat, el PAS, el PDI i els membres d’UPC Alumni

Nou programa d’aprenentatge d’idiomes

Des del curs acadèmic 2012-2013, la UPC compta amb un nou Programa d’idiomes per mitjà del qual s’ofereixen cursos, exàmens i certificats sota la coordinació del Servei de Llengües i Terminologia, d’acord amb els criteris d’acreditació de coneixements d’idiomes de la CRUE i del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC).

27/02/2013
Amb aquesta finalitat, la UPC ha signat un nou contracte de serveis amb dues empreses: Merit School, per al campus del Baix Llobregat, Barcelona, Manresa i Terrassa, i UniCor, per a Vilanova i la Geltrú.

L’estudiantat, el PAS, el PDI i els membres d’UPC Alumni poden accedir a una oferta de cursos de tots els nivells d’anglès, francès, italià, alemany, xinès i altres llengües, amb horaris flexibles, grups reduïts, matrícula gratuïta i preus especials.

Per exemple, el PAS i el PDI tenen un 50% de descompte. Per als estudiants i estudiantes universitaris, els cursos estan reconeguts amb crèdits ECTS i de lliure elecció i són vàlids per a l’acreditació d’idiomes requerida per obtenir el títol de grau i accedir a estudis de grau i màster.

Una altra de les novetats d’aquest 2013 és que la UPC organitza un examen d’anglès interuniversitari que acredita els nivells B1, B2.1, i B2.2 del Consell d’Europa, el Certificat de llengües de les universitats de Catalunya (CLUC), conjuntament amb la Generalitat de Catalunya.