Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nou web de l’Oficina de Projectes Europeus

Nou web de l’Oficina de Projectes Europeus

L’Oficina de Projectes Europeus de la UPC acaba de posar en marxa una nova pàgina web per incentivar i donar suport al personal docent i investigador (PDI) en la participació i la gestió de projectes internacionals d’R+D+I, especialment pel que fa als programes marc de la Unió Europea (UE).

02/05/2013
href="https://saladepremsa2.upc.edu/en"">Oficina de Projectes Europeus, accessible en anglès i en català, és un nou canal d’informació i comunicació sobre les convoctòries i novetats dels programes de recerca europeus. També publicarà l’activitat investigadora de la UPC en aquest àmbit, amb la finalitat d’esdevenir un aparador i una eïna més de valorització de la recerca de la Universitat que ajudi a potenciar col·laboracions i aliances amb institucions d’arreu d’Europa.

L’Oficina de Projectes Europeus, integrada en el Centre de Transferència de Tecnologia (CTT) de la UPC, ofereix un servei transversal d’acompanyament al PDI en totes les fases dels projectes europeus: des de la identificació de la convocatòria, la creació de consorci i l’elaboració de la proposta fins a la negociació i execució del projecte, tant pel que fa a la gestió econòmica i administrativa com a la comunicació amb la Comissió Europea i amb els socis del projecte. L’Oficina participa, a més, en diversos grups de treball com ara Connect-EU o la xarxa OTRI, i és present en diferents xarxes internacionals.

L’apertura a Internet del nou web s’emmarca en l’estratègia d’impulsar la participació de la UPC en el nou Programa marc de la UE, Horizon 2020, que abastarà el període 2014-2020, a fi de superar, o si més no mantenir, els bons resultats de participació obtinguts en el seu predecesor, el setè Programa marc (2007-2013).

Enquesta al PDI sobre l'Horizon 2020
En aquest sentit, la pàgina disposa també d’un qüestionari digital, enviat al PDI recentment, per identificar l'activitat de la comunitat investigadora i detectar els possibles interessos i el potencial de la Universitat de cara al programa Horizon 2020.