Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nous materials de presentació institucional de la UPC, a l’abast de tothom

Nous materials de presentació institucional de la UPC, a l’abast de tothom

Ja està disponible la nova edició de la presentació institucional de la UPC, que recull els principals indicadors de la Universitat en tres idiomes, en suport paper i en pdf. Així mateix, s'han publicat al web de la Universitat la Memòria corresponent al curs 2013-2014, així com el vídeo resum, que incorpora testimonis de membres de la comunitat guardonats durant l'anterior curs acadèmic.

23/09/2014
Editada en suport paper i en digital (en format d'arxiu pdf), la publicació UPC:. Es tracta d'una presentació institucional trilingüe (català, castellà, anglès) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), que s'actualitza anualment i que es pot descarregar directament des de la pàgina dedicada als materials corporatius.

La publicació presenta la Universitat a través de quatre grans eixos: la docència, la recerca; la transferència del coneixement, i la responsabilitat social. També inclou un ampli recull dels principals indicadors de la UPC.

Les unitats que estiguin interessades a obtenir-ne exemplars en suport paper per al seu ús institucional, poden adreçar-se al Servei de Comunicació.

Vídeo de projecció de la Universitat
vídeo de la memòria de la upc sobre l’activitat del curs 2013-2014
Així mateix, està disponible la Memòria UPC 2013-2014, editada en suport web, que esdevé un reflex de l’activitat de la Universitat en el decurs de l’anterior curs acadèmic. La Memòria recull una selecció dels fets més rellevants i els presenta en quatre àmbits temàtics: la UPC; generadora de coneixement; impacte en l’entorn socioeconòmic i responsabilitat i projecció social.

A UPCtv es pot visualitzar el vídeo resum de la Memòria, que inclou, a més dels principals indicadors que projecten la Universitat, el testimoni de persones de la institució que han estat guardonades o reconegudes durant el darrer curs acadèmic.