Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nova eina de gestió de vulnerabilitats per als serveis TIC

Nova eina de gestió de vulnerabilitats per als serveis TIC

L’Equip de Seguretat per a la Coordinació d'Emergències en Xarxes Telemàtiques ha posat en marxa un servei per facilitar als administradors de sistemes de la UPC la gestió d'alertes de seguretat que puguin afectar els serveis TIC que ofereixen.

15/09/2011
L’Equip de Seguretat per a la Coordinació d'Emergències en Xarxes Telemàtiques (ESCERT-UPC) ha posat en marxa el servei Altair-S, per facilitar als administradors de sistemes de la UPC la detecció, notificació i gestió de les vulnerabilitats de seguretat que puguin afectar els serveis TIC que ofereixen.
Aquest servei està basat en l’eina de codi obert SIGVI (Sistema Intel·ligent de Gestió de Vulnerabilitats Informàtiques), desenvolupada per UPCnet.

La nova eina millora la versió anterior del software Altair, ja que facilita una ràpida resolució de les alertes de seguretat. D’aquesta manera es poden evitar atacs externs que aprofitin qualsevol vulnerabilitat per accedir a les dades o als serveis que la UPC ofereix als seus usuaris, ja siguin PDI i PAS o estudiantat.