Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Nova oferta de cursos d'idiomes i competències comunicatives

Oberta la inscripció

Nova oferta de cursos d'idiomes i competències comunicatives

El Servei de Llengües i Terminologia fa una aposta per la formació virtual amb tutoria, ara amb reconeixement de crèdits ECTS per a l’estudiantat de grau.

28/09/2011
El Servei de Llengües i Terminologia (SLT) ha fet pública la programació de tardor, un paquet de més de 50 activitats formatives encaminades a l’aprenentatge d’idiomes i a la millora de les competències comunicatives i interculturals. Els cursos s’adrecen a tota la comunitat universitària i tenen reconeixement de crèdits per a l’estudiantat de grau i de primer i segon cicles.

L’oferta, que és consultable per col·lectius, inclou cursos d’idiomes amb modalitat virtual per a tots els nivells d’anglès i català, i de nivell inicial de xinès, així com cursos específics per preparar exàmens oficials d’anglès i català. També s’ofereixen sessions per comunicar i difondre la recerca en anglès i tallers per millorar la comunicació oral i escrita. A més, s’han programat activitats de pràctica informal d’anglès, així com un curs de cultura xinesa l’objectiu del qual és donar les pistes per relacionar-se amb les persones d’aquest país.

Una part important dels cursos programats s’ofereixen en modalitat virtual amb tutoria, una aposta de l’SLT per avançar cap a l’aprenentatge bimodal en consonància amb els sistemes d’aprenentatge promoguts en el marc de l’EEES.

Informació i inscripcions a http://www.upc.edu/slt/cursos/cursos-tardor-2011