Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Novetats per consultar els punts PATT i PATT RDI

Novetats per consultar els punts PATT i PATT RDI

El DRAC ofereix als departaments, instituts i grups de recerca, des d’aquest mes de novembre, la possibilitat de consultar els punts PATT i PATT RDI dels anys 2013 i 2014, i els ingressos, trams de recerca i spin-off de l’any 2011 al 2014. Els dos indicadors s'han actualitzat amb els departaments i els grups de recerca aprovats recentment.

18/11/2015
Una de les novetats que ofereix el DRAC són els punts per activitat de transferència de tecnologia PATT RDI, un nou indicador dels recursos captats de la Recerca, el Desenvolupament i la Innovació. És un subconjunt de les dades que serveixen per al càlcul del punts PATT i, a més, inclou els ingressos provinents d’altres conceptes com ara la creació d’spin-off i els trams de recerca.

Pel que fa als punts PATT, són un indicador de la captació de recursos econòmics vinculats a la recerca, la transferència de tecnologia, el coneixement i la innovació, que s’obtenen anualment a la UPC des del 1995. Es calculen a partir dels ingressos que generen els projectes, els convenis, les subvencions, les activitats de formació continuada, entre d’altres, gestionats pel Centre de Transferència de Tecnologia (CTT), la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC), el Consorci Escola Industrial de Barcelona (CEIB), el Centre d’Innovació i Tecnologia (CIT UPC), el Gabinet de Projectes Específics (GPE) i el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD).