Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Núria Tomás, delegada del rector per al Centre Universitari de la Visió

El CUV s'ha configurat com una nova unitat operativa de la FOOT

Núria Tomás, delegada del rector per al Centre Universitari de la Visió

La professora Núria Tomás, del Departament d’Òptica i Optometria de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat nomenada delegada del rector per al Centre Universitari de la Visió (CUV), ubicat al Campus de Terrassa.

02/06/2016
La professora Núria Tomás és la delegada del rector del Centre Universitari de la Visió (CUV), la clínica optomètrica de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC, que s’ha configurat com una nova unitat operativa de la Facultat i del Departament d’Òptica i Optometria, arran de l’acord aprovat pel Consell de Govern, el 29 de març passat.

Núria Tomás és doctora en enginyeria òptica per la UPC des de l’any 2015, màster en òptica aplicada per la Universitat de Reading (Regne Unit) i diplomada en òptica per la UPC. Des del maig de 2014, ha estat vicedegana de la FOOT i directora del CUV. Actualment imparteix docència en el grau d’Óptica i Optometria de la FOOT, en diverses assignatures relacionades amb els instruments optomètrics.

Quant a la seva activitat de recerca, treballa principalment en l’àrea de disseny de sistemes òptics en el grup de disseny del Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes (CD6) de la UPC, on participa en projectes de recerca i transferència de tecnologia.

Ha format part de la junta permanent, de la comissió d’avaluació acadèmica i de la junta del patronat de la FOOT.