Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Renovat per a tres anys el conveni de la Càtedra Iberpotash

La Càtedra té com a objectiu promocionar el coneixement sobre temes d’innovació i sostenibilitat en l’àmbit de l’enginyeria minera

Renovat per a tres anys el conveni de la Càtedra Iberpotash

Al desembre, el rector de la UPC, Antoni Giró, i el conseller delegat d’Iberpotash, José Antonio Martínez, han renovat el conveni per donar continuació, fins a l’octubre de 2013, a la Càtedra Iberpotash en Mineria Sostenible.

17/01/2011
En aquesta nova etapa es desenvoluparan activitats com ara estudis de control i optimització de la ventilació a la mina; control de les subsidències, un dels principals problemes de la mineria subterrània, i assessorament en projectes de topografia i estudis d’investigació.

La renovació de l’acord suposa la consolidació de la relació entre l’empresa i la UPC, i la confiança en el valor estratègic i innovador de la Càtedra.

Càtedra Iberpotash
Creada l’octubre de 2007 per iniciativa conjunta de l’empresa Iberpotash i l’EPSEM, la Càtedra Iberpotash té com a objectiu promocionar el coneixement sobre temes d’innovació i sostenibilitat en l’àmbit de l’enginyeria minera.

La seva activitat està orientada a la formació, la transferència de resultats de la recerca, l’assessorament i la divulgació científica en l’àmbit de l’enginyeria de mines sostenible.