Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Rosa Argelaguet, nova directora de l’EPSEM

El nomenament ha tingut lloc el 3 de juny

Rosa Argelaguet, nova directora de l’EPSEM

La professora Rosa Argelaguet ha pres possessió, el 3 de juny, com a nova directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

03/06/2014
La nova directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), Rosa Argelaguet, és doctora enginyera industrial per la UPC i experta en enginyeria de sistemes i automàtica. Directora del Departament de Disseny i Programació de Sistemes Electrònics des de l’any 2010, va ser una de les principals impulsores del grau en Enginyeria de Sistemes TIC, únic a l'Estat. Aquesta iniciativa, que es va començar a impartir a l’Escola el curs 2010-2011, ha estat guardonada recentment amb el 17è Premi a la Qualitat en la Docència Universitària, convocat pel Consell Social de la UPC.

Argelaguet ha estat també vicerectora de Docència i Estudiantat (1998-2001) de la UPC, cap d’Estudis de l’EPSEM i regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa (2003-2007). En les darreres eleccions municipals va ser candidata del PSC a Sallent, on és regidora d'Educació i Sanitat.