Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > S’acorda el calendari laboral del PAS pel període de Nadal

Es poden consultar les indicacions per aplicar-lo a la intranet de personal

S’acorda el calendari laboral del PAS pel període de Nadal

La Gerència, la Junta de PAS Funcionari i el Comitè d’Empresa PAS Laboral de la Universitat han arribat a un acord sobre el calendari laboral pel període de Nadal.

20/12/2013
En l’acord sobre el calendari laboral del PAS durant el període de Nadal s’estableix una borsa d’11 hores de conciliació que es podran gaudir els dies 30 i 31 de desembre. No obstant, les persones que no puguin gaudir d’aquestes hores per haver de cobrir els serveis essencials sol·licitats per les unitats i autoritzats per la Gerència, podran compensar-les durant l’any 2014 a raó d’1 h 45 minuts en concepte de permís retribuït.

Els dies 30 i 31 de desembre la jornada laboral serà de sis i cinc hores, respectivament, en jornada continuada o la part proporcional en el cas de jornada reduïda, ampliada o de temps parcial. Quant al dia 31, el personal que treballa en torn de tarda podrà sol·licitar realitzar la jornada al matí, sempre i quan quedi garantit el servei al qual està vinculat.

Pel que fa als dies 2, 3 i 4 de gener, el col·lectiu del PAS, excepte en aquells casos de persones afectades pels serveis essencials que s’estableixin, podrà absentar-se en concepte de permís a compte del calendari laboral de l’any 2014. La forma de recuperació i/o compensació s’establirà en el calendari laboral d’aquest proper any.

La jornada laboral dels dies 2, 3 i 4 de gener serà de sis hores en jornada continuada o la part proporcional en el cas de jornada reduïda, ampliada o de temps parcial.

De manera excepcional, el període de gaudi dels assumptes propis generats i no gaudits durant el 2013 es podran sol·licitar abans del 31 de març de 2014.

A la intranet de personal (Espai PAS), es poden consultar les indicacions per aplicar l’acord de dies de permís per aquest període de Nadal. S’ha de tenir present que la gestió a Tempus es permetrà realitzar des del dia 20 de desembre i fins al 17 de gener.

D’altra banda, al web de la UPC també es poden consultar els espais i serveis oberts durant el període de Nadal, del 23 de desembre de 2013 al 6 de gener de 2014.