Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es modifica el reglament de contractació del professorat associat

Es modifica el reglament de contractació del professorat associat

La Universitat ha modificat el reglament de selecció, provisió i contractació de professorat associat, per donar resposta a la doble necessitat de cobrir baixes sobrevingudes de docència i de proveir els llocs de treball concrets mitjançant processos de selecció, tot garantint els principis d’igualtat d’oportunitats, mèrit, capacitat i publicitat. Aquesta modificació preveu la creació d’una borsa per a futures contractacions dins d’aquest col·lectiu.

06/04/2016
Les persones que superin els processos de selecció de professor associat i que no arribin a ser contractades per manca de places, s’incorporaran a la borsa d’aspirants a futures contractacions com a professor associat. Amb aquesta borsa es cobriran futures necessitats docents de la UPC, que no puguin ser cobertes amb professorat a temps complet, ni amb increment d’hores de dedicació del professorat associat ja contractat. La borsa estarà ordenada per l’ordre de puntuació obtinguda en el concurs superat i per l’antiguitat del concurs superat de més antic a més nou en cas d’haver-se realitzat més d’una concurs en el mateix departament en la mateixa disciplina establerta en el perfil.

La vigència de cada una d’aquests borses serà d’un any renovable per anys successius si el Consell de Govern, a proposta de la unitat, no acorda el contrari i amb un màxim de tres anys. Una persona pot formar part de més d’una borsa en funció dels concursos en els quals hagi estat declarada apta.

Per ser contractada, la persona haurà de mantenir els requisits previstos en aquest reglament (article 2) en el moment d’inici del contracte.

La modificació del reglament que regula la contractació de professorat associat de la UPC s’ha aprovat en el Consell de Govern del 29 de març i modifica la normativa aprovada el 10 de febrer de 2015.