Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > S’aprova la programació i l’oferta definitiva de places de nou accés per al curs 2014-2015

El Consell de Govern del 3 de juny ha aprovat la programació i l’oferta definitiva de places de nou accés als estudis de grau i màster universitari, doctorat, dobles titulacions i canvis d’estudis de grau, per al curs acadèmic 2014-2015. Aquesta programació definitiva s’aprova després de ser validada per part del Consell Interuniversitari de Catalunya.

03/06/2014
La principal modificació de la programació —que prèviament va ser aprovada pel Consell de Govern del 6 de febrer i que recentment ha estat validada pel Consell Interuniversitari de Catalunya— és l’adaptació de l’entrada comuna als graus de l’àmbit de l’Enginyeria de Telecomunicació, els quals s’imparteixen a l’ETSETB i a l’EETAC. Així mateix s’ha aprovat també l’entrada comuna per als graus en Enginyeria d’Aeronavegació i Enginyeria d’Aeroports de l’EETAC.

L'objectiu, d'una banda, és facilitar a l'estudiantat la presa de decisió a l'hora de triar els estudis, de manera que pugui posposar la tria de l’especialització que vol fer. I és que arran de la implantació de l'Espai Europeu d’Educació Superior, s'ha multiplicat el nombre de graus, la qual cosa pot generar en els estudiants més dificultat per decidir i triar l’itinerari acadèmic.

D'altra banda, amb aquesta modificació es pretén equilibrar l'entrada als diferents itineraris impartits en un mateix centre. L’entrada comuna de la matrícula de primer curs ja s’està aplicant a altres centres docents de la UPC com ara l’EPSEM, l’EPSEVG i l’EET.