Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > S’implanta el Tempus, un nou sistema de gestió de la presència

S’implanta el Tempus, un nou sistema de gestió de la presència

El dia 1 de febrer entra en funcionament el nou aplicatiu Tempus per a la gestió de la presència, accessible a la intranet de personal i que substitueix l’actual sistema de marcatges (Evalwin Rolex).

30/01/2013
El Servei de Personal posarà en marxa l’1 de febrer un nou sistema de gestió de la presència a la Universitat, anomenat Tempus i que s’implantarà, inicialment, amb les mateixes funcionalitats de l’anterior. Durant 2013 s’incorporaran noves funcions que incrementaran el grau d’automatització i facilitaran la gestió, reduint així les tasques que actualment fan els operadors i operadores del sistema Rolex.

El nou aplicatiu Tempus tindrà implementats, de moment, els mateixos horaris que el personal de la UPC tenia assignats fins ara en el sistema anterior, sense perjudici dels canvis que es puguin introduir en la regulació de jornades i horaris pel procés de negociació endegat.

Les persones que realitzin els marcatges a través de la intranet o de Lotus Notes, hauran de realitzar-los, a partir de l’1 de febrer, en Tempus. Així mateix, la gestió d’incidències (absències, alliberaments sindicals, hores treballes en encàrrecs de col•laboració etc...) també s’hauran de realitzar en el nou sistema, on s’ha carregat el circuit d’autoritzadors i autoritzadores facilitat per les mateixes unitats.

Un dels avantatges del nou sistema és que permet consultar els marcatges i gestionar les incidències via web i d’una forma més àgil i eficient, amb una interfície més amable i accessible a tot el personal des de la intranet de personal: Espai PAS> Racó personal.

Per als gestors i gestores, l’aplicatiu serà accessible, també des de la intranet de personal, a l’espai del gestor/a: Racó del gestor/a> Aplicatius de consulta.

A tots dos entorns es poden consultar el nou aplicatiu, els manuals d’ús i de gestió, així com un document de presentació amb més informació sobre els objectius, el calendari d’implantació i les millores previstes a Tempus.

El nou sistema també és accessible a través d’un accés directe del portal PDI i PAS i de des de l’apartat “Intranets i webs UPC”, a la pàgina inicial del web UPC.