Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Se suprimeix el Grau en Enginyeria de Sistemes Electrònics de l'EPSEVG

Se suprimeix el Grau en Enginyeria de Sistemes Electrònics de l'EPSEVG

L’itinerari del Grau en Enginyeria de Sistemes Electrònics, que imparteix l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), se suprimeix, segons ha acordat el Consell de Govern del 5 de novembre.

15/11/2012
El Consell de Govern del 5 de novembre ha acordat la supressió de l’itinerari del Grau en Enginyeria de Sistemes Electrònics, que imparteix l’EPSEVG, atès que molt difícilment s’arriba a cobrir l’oferta de 40 places.

Aquest Grau és únic en el sistema universitari català i s’impartia en dos itineraris: un a l’ETSETB i l’altre a l’EPSEVG. Als quatre estudiants matriculats per aquest curs 2012-2013 se'ls ha ofert diverses opcions de ser reassignats i, finalment, han passat al grau d’Enginyeria en Informàtica a l’EPSEVG.

Els departaments afectats faran una reorganització del professorat vinculat a l’itinerari, en funció de les necessitats docents i dels seus interessos en recerca.