Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Tancament de l’aparcament gratuït del Campus Nord per obres de manteniment

Tancament de l’aparcament gratuït del Campus Nord per obres de manteniment

L’aparcament gratuït del Campus Nord, ubicat davant dels edificis que van del D1 al D6, ha estat tancat des de les 23 h del divendres, 7 de març, fins a les 16 h de dissabte, 8 de març, per la realització de diverses obres d’adequació i de manteniment.

08/03/2014
A causa de la realització de treballs de poda de l’arbrat així com d’adequació i de manteniment de les instal·lacions de l’aparcament gratuït del Campus Nord, aquest espai va romandre tancat des de les 23 h del divendres, 7 de març, fins a les 16 h de dissabte, 8 de març.

Aquestes obres de millora han obligat a deixar buit de vehicles l’aparcament, situat entre els edificis D1 i D6 i el carrer Sor Eulàlia d’Anzizu durant la franja horària indicada. Per tant, els membres de la comunitat universitària que utilitzen aquesta instal·lació han hagut de retirar els seus vehicles a fi de facilitar i agilitzar la realització d’aquestes obres. Pel que fa als vehicles abandonats que s’han detectat dins l’aparcament, han estat desplaçats al carrer Sor Eulàlia d’Anzizu.

Un cop finalitzades aquestes actuacions, la instal·lació ha tornat a estar en servei a partir de dissabte, 8 de març, a les 16 h.