Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Tres bones pràctiques de la UPC en responsabilitat social destaquen a l’Informe de Progrés, 2012

La UPC ha elaborat i publicat l'Informe de Progrés, 2012, relatiu a les seves polítiques i actuacions en relació a la responsabilitat social, un compromís assolit amb Nacions Unides a través del Pacte Mundial.

18/11/2013
La UPC acaba d'elaborar i publicar l'Informe de Progrés, 2012, relatiu a les seves polítiques i actuacions en relació a la responsabilitat social. L’Informe forma part dels compromisos assolits per la Universitat a través de la signatura, l’any 2004, del Pacte Mundial de les Nacions Unides. A través d’aquesta iniciativa internacional la UPC evidencia el seu compromís amb els deu principis basats en els drets humans, laborals, mediambientals i de lluita contra la corrupció. En aquest marc, la UPC elabora l’informe anualment, des del 2009.

L’Informe es publica al web del Pacte Mundial, on es destaquen tres Bones Pràctiques de la UPC en matèria de responsabilitat social: el Pla Director d'Igualtat d'Oportunitats, SIRENA (programa per reduir el consum de recursos i l'impacte ambiental dels edificis de la Universitat) i la incorporació de la competència transversal ‘Sostenibilitat i Compromís Social als plans d'estudis de Grau de la UPC’.

Així mateix, el Pacte Mundial ha proposat incorporar com a bona pràctica el Programa Reutilitza, que duen a terme l'Associació TxT (Tecnologia per Tothom), el Centre de Cooperació per al Desenvolupament  i la Facultat d'Informàtica de Barcelona.

L'Informe de Progrés, 2012 també es pot consultar a l’apartat corresponent del web de Responsabilitat Social a la UPC.