Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Un codi ètic i de bones pràctiques per al personal i l’estudiantat

Un codi ètic i de bones pràctiques per al personal i l’estudiantat

El codi ètic i de bones pràctiques del personal i l’estudiantat de la UPC que ha aprovat el Consell de Govern del 20 de juny estableix els principis que han d’orientar l’activitat de la Universitat.

25/07/2011
Eficiència, honestedat, esperit crític, equitat, sostenibilitat… aquest són alguns dels principis que han d’orientar l’activitat de la Universitat. Així ho estableix el codi ètic i de bones pràctiques del personal i l’estudiantat de la UPC que ha aprovat el Consell de Govern del 20 de juliol.

Aquest document conté, a més de la relació de principis i valors d’aplicació per a tot el col·lectiu universitari, unes referències específiques a les pautes que han de guiar voluntàriament l’actuació de diferents col·lectius, com ara els membres d’òrgans col·legiats i càrrecs unipersonals, el personal docent i investigador, el personal d’administració i serveis i l’estudiantat. El codi s’ha redactat per inspirar i motivar la comunitat universitària i pretén suggerir un model de conducta.