Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Una dècada de llum amb l’ICFO

Una dècada de llum amb l’ICFO

L’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), institut universitari adscrit a la UPC, celebra la primera dècada d’existència. El 17 d’octubre va tenir lloc un acte de celebració en el qual es va presentar el centre al cos consular.

24/10/2012

A l’acte van intervenir-hi el president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas; el rector de la UPC, Antoni Giró; el director de l’ICFO, Lluís Torner; el degà del cos consular i cònsol general d’Itàlia, Daniele Perico, i l’alcalde de Castelldefels, Manuel Reyes.

L’ICFO, ubicat al Campus del Baix Llobregat, és un centre del programa CERCA de la Generalitat de Catalunya, creat el 2002 amb la participació de la UPC i orientat a l’activitat de la recerca, la formació, la innovació i l’emprenedoria en les diferents branques de les ciències i tecnologies fotòniques.

Acreditat com a Centre d’Excel·lència Severo Ochoa en l’àrea de Ciències Físiques i Enginyeria pel Ministeri de Ciència i Innovació, l'ICFO col·labora amb empreses, centres de recerca i agències de capital de risc locals i internacionals.