Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Una nova etapa per a l’e-informacions

Una nova etapa per a l’e-informacions

Un nou disseny i nous continguts enceten la nova etapa del butlletí 'e-informacions', amb la finalitat de millorar la comunicació interna del PDI i el PAS de la UPC.

04/06/2014

En aquest newsletter quinzenal hi seguireu trobant notícies sobre els acords del Consell de Govern, especialment  aquells que afecten al PDI i al PAS, i altres temes destacats de l’actualitat institucional. A partir d’ara, però, amb l’objectiu d’ampliar la informació sobre els temes que afecten la comunitat universitària, es presenten noves seccions, com ara L’apunt del rector, amb un article d’Enric Fossas, o L’entrevista, en què s’anirà entrevistant a personatges destacats, tant de la UPC com de fora de la Universitat.

El nou e-informacions, que ja arriba al número 133, també inclou l'apartat Punts de vista, amb articles d’opinió del PDI i el PAS sobre temes d’interès intern de la Universitat i de l'actualitat del sistema universitari, i En clau social,
epígraf sota el qual es publiquen notícies sobre projectes d’R+D, iniciatives socials i culturals, i treballs de col·laboració al desenvolupament dels grups de recerca de la UPC.

Altres novetats del newsletter són l’apartat Fruits de ciència, on es volen fer visibles els resultats d’alguna recerca, tesis doctoral, patents, spin-off o projectes fi de carrera o de màster, així com Monogràfics, que se centra en aquells temes específics que mereixin un tractament més en profunditat.

Finalment, Universitats, al dia enllaçarà amb informació vinculada a temes d’actualitat i de debat universitaris, mentre que l'apartat La UPC als mitjans   continuarà fent ressò de les darreres notícies més destacades que han publicat els mitjans de comunicació sobre la UPC.

Esperem anar millorant dia a dia aquesta publicació, amb la intenció de mantenir informada la comunitat universitària del PDI i el PAS, i confiant que tant el contingut com la manera d’explicar les notícies s’ajustin a l’interès de la majoria.