Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Writer’s Toolbox: bloc de recursos de redacció multilingüe

Writer’s Toolbox: bloc de recursos de redacció multilingüe

Ja està en marxa el Writer’s Toolbox, un nou bloc del Servei de Llengües i Terminologia (SLT) que aplega recursos de redacció en anglès, català i castellà per millorar l’expressió escrita en aquestes tres llengües. El bloc s’actualitza setmanalment.

10/11/2011
Les entrades contenen una descripció i una valoració de cada recurs, es poden consultar per autor, per llengua i per tipus de recurs i cobreixen un ampli ventall d’àrees com ara diccionaris, conjugadors verbals, guies d’estil o cercadors terminològics, entre altres.

El bloc també consta d’una agenda de cursos de redacció i habilitats comunicatives i d’una aplicació que actualitza en temps real el Twitter de l’SLT.
Aquest recurs s’adreça a la comunitat universitària de la UPC, especialment a aquelles persones que han de redactar documents acadèmics o administratius.

A més, es poden fer comentaris i informar, per mitjà d’un formulari, sobre recursos que encara no apareixen al bloc i que siguin d’interès per a la comunitat de la UPC.